Téma: breva1100 - poradí někdo prosím?
Dobrý den kolegové :-)
v létě to budou 2 roky od doby kdy jsem se stal šťastným majitelem nové brevy.
Po společných 21tis. km které máme za sebou jsem stále spokojen ve všech ohledech, nicméně něco se přeci jen objevuje.
První věc kterou mě breva zlobí:
po zapnutí zapalování proběhne standartní barevná hudba a zůstane svítit červená kontrolka, display zobrazí varování "SERVICE". Když zapalování vypnu a zapnu znovu, je vše v pořádku (když jsem zkoušel motorku nastartovat ve stavu "servis", chytla jako vždy, ale nejel jsem na ní, takže úbytek výkonu nebo jiné změny nemohu potvrdit ani vyvrátit). Toto se mi stalo loni na podzim 2krát, včera znovu, ale to už bylo potřeba "restartovat zapalování" třikrát než bylo vše o.k. - z toho dvakrát zůstala svítit jen kontrolka a display naběhl normálně, jednou se zobrazil výše zmíněný varovný nápis.
Konzultoval jsem to s mechanikem po telefonu, bylo mi řečeno že je to divné, když se toto zobrazí v případě kdy moto ještě není nastartovaná. Byl vznesen dotaz, zda moto neměla kontakt s vodou - ani v jednom případě (ani delší čas předtím). Dále jsem se ptal zda je možno dodatečně pomocí diagnostiky vytáhnout info co se jí nelíbí - prý teoreticky ano, ale zda se to povede v praxi je nejisté :-(
(v této souvislosti mě až teď napadlo, zda nejde na displayi zobrazit nějaký "kód závady, dle kterého by se to nechalo zjistit až se mi to stane příště??? )
Když nad tím tak zpětně přemýšlým, ve všech případech to bylo poté, co jsem jel s moto "ostřeji" , ale zas žádný styl typu každou chvilku omezovač apod. Prostě to nebyla klasická kochačka okolo 100km/h, pak zastavení, zhasnutí motoru a po cca 10 minutách zapnutí zapalování - a kontrolka svítila. Nevím zda je to náhoda nebo souvislost, ale nic jiného mě nenapadá.
Neřešil jste náhodou někdo něco podobného? Samo to budu řešit na nejbližší garanční prohlídce, ale závada která se objeví občas se bude asi těžko diagnostikovat :-(
Druhá věc je jednodušší :-)